Kamar Sepi

Dari kamarsepi ini, aku mengintai kamu dari kejauhan... walaupun jauh... namun dikau tetap dekat dihati... rindu dan kasih yang berputik hanya buat seorang kamu... ku kan tetap menanti dan kan terus menanti... satu jawapan pasti...

Tuesday, June 20, 2006

JIKA KAU KEKASIH


Tidakkah kau terasa beban yg aku pikul
Menyiksa jiwaku kekasih
Kenapa kau tak pernah
Merasakan

*Dan jika kau kekasih
Yang menyayangi aku
Harus kau mengerti hatiku
Itu hanya apa yg ku impikan
Bilakah kau ...kau akan mengerti?

Kata hati merayu aku pergi
Meninggalkan dirimu
Tapi ku tak berdaya
Mengapa kasih harusku alami

Setelah aku korban segala–galanya
Sanggup ku harungi hidup bersama dirimu
Meninggalkan semua yg aku cintai

Jika kau kekasih semaikanlah hidupku
Jangan biar aku begini
Hidupku dalam kerunsingan kasih*